weandourlifes

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

I trust to you up to 100% ♥

Av Ida & Mendi - 16 april 2012 19:53

Jaa,idag så kom jag då hem från skolan med engelska boken med!!! (; ( jag hade den inte med hem den i går ) och vi har det i mårgon.. Men nog går det bra! jag har fått tio i alla andra enkka prov så att.. hihi ;P nog ska de gå bra då^^ äähh.. Men i allafall så vill jag säga GRATTIS till min käära snälla pappa♥♥ Du är nog bästa pappan som jag fått!♥ älskar dig! kram på dig!(:♥  Ikväll så var jag också till Vicke♥ och vi pratade om allt som är lika svårt åt oss båda och roliga saker också!(; ♥ skönt att få prata med den man litar på upp till 100!♥love u!Men nu skall jag kolla på täydelliset naiset med mamma en stund och sen gå och lägga mig! och så måst jag väl ta igenom engelskan!(; Kanske det blir nån skickning med ♥ före jag går och lägger mig! ;P tihihi♥

Men nu så skall jag fara så gonatt! hörs ♥


yeah man..I´m in love with you boy..♥aah..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Mendi - 8 augusti 2012 17:04

Hej nu är det Fanny här igen och roddar xD Tänkte förnya designen lite, hoppas Ida och Mendi tycker att det är okej ;) men bakgrunden är jag inte helt säker på vilken jag ska lägga... det står mellan dom här:   1.    2.  3.   4. 5....

Av Ida & Mendi - 22 juli 2012 12:30


Hej nu e de Fanny här som gör ett blogg innlägg, hoppas att Ida och Mendi märker det här ;D Jag tänkte bara, för jag hittade just en bild som jag har fixat av mendi och Ida, så jag tänkte att de kanske ville ha den publicerad ;)   Här är den i ...

Av Ida & Mendi - 24 juni 2012 21:02

Jaapp,nu blire godnatt för min del eftersom jag i mårån skall med Vicke♥ på bio (filmen heter LOL) ;) skall bli riktigt kul! Annars skulle Ida ha kommit med men eftersom hon hade fotboll så kunde hon inte komma med,synd :/// ♥ En annan ...

Av Ida & Mendi - 18 juni 2012 22:29

  Jääääääklaaar,vilken braaaa biiisi endå!!!!! alltså neeeeij endå hu bra!♥♥ ...

Av Ida & Mendi - 18 juni 2012 22:23

guuuuuud,hur bra endååå!!!!!!!♥♥♥♥ :DDDDDDD       kram♥ ...

Presentation


hej,
vi är två flickor som bor i Finland och skriver om våra liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritdjur? :D
 Hund
 Katt
 Häst
 Ko
 Gris
 Marsvin
 Kanin
 Får
 Fågel
 Råtta
 Annat...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards